Yine İstanbul Bu Sefer Haliç ve Eminönü

Artık klasik olarak ara sıra yaptığım günü birlik İstanbul turlarına bir yenisini daha ekledim.Babamın işi sebebiyle istanbula gittik bende yanlarında gittim. Önce aklıma Pierre Loti geldi ama nasıl gideceğimi bilemedim ben hep Otobüsle direk Eyüp’e gelirdim bu sefer karşıya gelince karıştırdım.Biraz etrafa baktıkdan sonra köprü’den yürümek geldi aklıma ama mantıklı bir fikir olduğunu düşünmedim hep yol uzar hemde nasıl gideceğimi bilmiyorum araya o arada sağ tarafta Sütlüce İskelesini fark ettim.İstekele görevli bir adam vardı ona sordum dedi 20 DK sonra sefer var beklersen karşıya geçersin dedi bende mecbur bekledim neyse feribot (artık her neyse feribot diyorum) geldi. Bindik 5 DK geçmeden Eyüp iskelesine yanaştı tam yukarı çıkıcaktım akbil’e para atayım dedim teleferiklerin kapıları kapalı neyse yukarda vardır diye yukarı çıktım gezintimi yaptım bazı turistler “take o photo” yaptılar 🙂 bende yardımcı oldum. Dedim bari inerken teleferiğe bineyim dedim sonuçta yılda bir geliyoruz kapısına bir gittim “Elektirik kesintisinden dolayı hizmet dışı” yazıyor o an dedim ne şanssızım be kardeşim.Neyse bu sefer farklı bir yoldan aşağı inerek salig şeridinden fotoğraf çekerek iskeleye kadar yürüdüm neyse biraz tartışmalıda olsa feribot’a binip yavaş yavaş Eminönüne gidiyurum tabi fotoğraf çekmeyi unuturmuyum. Bol bol fotoğraf çektikden sonra Eminönü iskelesine yanaştık oradan nasıl meydana gideceğimi bilmiyorum baktım bi kalabalık gidiyor takıldım peşlerine meğersem yol otobüs durağının çıkışına gidiyormuş.

Neyse geldim Eminönü meydanına herkes fotoğraf çekiyor olmassa olmaz balık ekmek yiyor dedim neysa bakarız birazdan aç değilim biraz gezineyip sonra bir şeyler buluruz dedim kendi içimden ilk işim Doğu Bank’a gitmek oldu bütün katları ve dükkanları tek tek gezdim hepsine fiyatları sordum baya güzel ürünler vardı aklımda bir kaç parça bir şey almak vardı ama vazgeçtim sonra gezindikten sonra dışarı çıktım yavaş yavaş fotoğraf çekerek meydana geri geldim.Biraz meydanda fotoğraf çektikden sonra köprüye gittim balık tutan insanları izledim biraz fotoğraf çektikden sonra bi yemek molası verdim sonra yine meydan taraflarından gezindikten sonra tekrar feribota binerek Haliç iskelesine geldim.Tam ben indim babam arıyor nerdesin biz çıktık diye dedim 5 dk’ya otobüsün yanındayım.

Böylelikle bir günümüde İstanbul’da geçirmiş oldum gün boyunca sadece fotoğraf makinesinde 257 tane fotoğraf çektim telefonumdan çektiğim fotoğrafları saymıyorum bile sayısız selfie dolu ayncak tüm fotoğrafları buraya atamayacağım için içlerinden en beğendiğim 43 fotoğrafı sizler ile paylaşıyorum. Fotoğraflar çekim sırasına göre sıralı ayrıca içlerinden en beğendiğim 2 fotoğraf bir ağacın flu uçağın net olduğu birde THY uçağının alttan çektiğim fotoğrafı. Bonus olarak kötü olsada bi video koydum yazının en sonuna biraz değişik bir hava kaysın diye.