Saros Körfesinde kısa bir gezinti

Dedik bu haftada bir yerlere gidelim Çanakkale Gelibolu‘da ki yazlığa gidelim bari pazartesi sabah 7’de çıktık yola Edirne‘den bizim orası 1 saat 30 veya 45 dakika falan sürüyor normalde biz de yolda ağır ağır 2 saatte geldik.Ama bütün bahçe çamur içinde olmuş yağmur yağmış bütün suda birikmiş orada neyse güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra dedim hadi ben kaçar denize dalmaya gidiyorum. Ama şansıma deniz çok pis akıntı sahile doğru suyun dibi bulanık bütün pislikler kıyıya vurmuş dedim moralimi bozmayayım eğlenmeye bakayım daldım denize biraz fotoğraf falan çektim. aralarında güzel olan çok az sayıda resim var ama yapacak bir şey yok. Biraz resim paylaşayım su altı çekimlerinden güzel fotolar çıkmış fotoğraflar çok büyük ve çok yer kapladığı için boyutlarını düşürdüm artık yapacak bir şey yok.

Bu fotoğrafları pazartesi günü dalışta çektim salı günüde Adilhan köyünden Enez’e oradan İpsala’ya oradan da Edirne’ye dönüş canımız sıkıldıkça yolda durduk fotoğraf falan çektim. Enez’e giriş yaptık ufak bir turdan sonra boş bir tarla gördüm ortasında kocaman bir ağaç süper de bir gölgesi vardı babama dedim arabayla gir oraya tabi bizim araba yerden yüksek olduğu için hiç düşünmeden daldık tarlaya ağaç altına geldik hemen piknik malzemelerini çıkardık birde yere kilim serdik bizden iyisi yok valla neyse bir iki dakika geçmeden tavuk geldi biz kovaladıkça o yanımıza geldi neyse en sonunda yediğimiz yiyeceklerden biraz ileriye koyduk gitti yedi oradan bizde biraz dinlendikten sonra yola devam gittik Enez Sahiline ama hayalimdeki gibi bir Enez’le karşılaşamadım sahili güzel Altınkum Sahili diye geçiyor sadece kum var ama pek beğenmedim neyse sonra çıktık gittik Enez Limana Liman deyince bende Gemi falan var diye ümit ettim bir gittik ki bir tane Sahil Güvenlik Gemisi 15 20 tanede balıkçı teknesi var.Sonra gittik Enez Kalesi diye bir yer varmış hadi dedik gelmişken oraya da bir uğrayalım. Güzel bir yer yapmışlar manzarası güzel.Gezdikten sonra hadi dedim gidelim bu ne böyle neyse çıktı İpsala tarafına yol sadece gidiş geliş ama yolu yeni yapmışlar her halde dümdüz yol zaten bom boş yol dedik ağır ağır gidelim bende bu arada telefondan hemen navigasyonu açtım bakayım etrafta gezilecek yer var mı diye baktım Gala Gölü ve Gala Gölü Milli Parkı varmış bide yol üstündeymiş dedim bakalım nasıl bir yer çok büyük alana dağılmış ama etraf çeltik tarlası olunca her taraf sinek tabi Milli Parka bakalım dedim oda dağın arkasında kalıyordu dedim hiç gerek yok şimdi. Gölü geçince 2 tane ziraat uçağı gördüm dedim duralım bir kaç foto çektim. Adamın biri vardı fotoğraf çekeceğimi anlayınca uçağın etrafından çekildi bende güzel bir poz çektim neyse sonra İpsala’ya gelince bir benzin istasyonu bulduk bir bardak çay içtim tam arabaya  gidecektim küçük bir hayvanat bahçesi yapmışlar bir fotoğrafta oradan çektim sonra Keşan’a geldik zaten Keşan – Edirne arasında zaten çekilecek bir fotğraf yok bende kapattım makineyi işte böyle arada bir geziyoruz işte ama okullar açılınca eve tıkılıp ders çalışacağız. Neyse ben yolculuğumuz sırasında çektiğimiz fotoğraflara sizi baş başa bırakayım.

10 thoughts on “Saros Körfesinde kısa bir gezinti

1. bartucanpalamut.com.tr

- Edit

Emre senin hafta sonu tatillerin süper oluyor 😀 antalyaya yolun düşerse ara 😛

2. Güzel gezmişsin bu aralar baya gezin bakalım okul açılınca ne yapacaksın bakalım bu arada fotoğraflar çok güzel devamını beklerim

3. oo dostum bizim oralara gelmişssin ya uğrasaydınız bizim oraya tanışırdık neyse bir dahakine gelmeden haberdar et buluşalım.

4. o civarları bende gezdim çok güzel yerler var denizi zaten anlatmayla olmaz kesinlikle gidilip görülmesi gereken yerler var.fotoğraflar da ayrı bir güzel.

5. Emre çok iyi gezmişsin dostum büyüyünce bu günleri hatırlayacaksın umarım hayatın burada olduğu gibi çok renkli olur.

6. bizde yazın buralara geliyoruz çok güzel oluyor gezilecek çok yer var gerçekten.